Selasa, 10 November 2015

Cinder Conk - Membongkar Penyembuhan The Sifat kulat (Bahagian 1)

Cinder Conk - Membongkar Penyembuhan The Sifat kulat (Bahagian 1)

Tawaran artikel dengan sifat-sifat penyembuhan conk membara atau chaga, dan juga, menggariskan bahan biologi aktif kulat mengandungi.

Chaga adalah kulat parasit terutamanya pada birch, kadang-kadang di atas pokok lain, juga. Ia biasanya muncul di kawasan yang rosak batang. The chaga steril mempunyai bentuk yang tidak teratur dan menyerupai arang dibakar. Ia adalah kasar, tidak rata dan retak. Saiz kulat berbeza bermula dari beberapa beberapa puluh sentimeter panjang. Berat conk mungkin sampai walaupun beberapa kilogram. Lapisan dalaman kulat gelap kuning-coklat dan keras. Walau bagaimanapun, lebih dekat lapisan untuk kulit pokok kulat dilampirkan kepada, lebih lembut dan lebih ringan kulat menjadi.

Cinder conk mengandungi sehingga 7.35 peratus bahan-bahan mineral (terutamanya, mangan, zink, boron, aluminium, tembaga, selenium dan elemen mikro yang lain), phenyl aldehide, polifenol, oxyphenyl asid karbonik, asid chaga (sehingga 60 peratus), polisakarida (sehingga kepada 8 peratus), asid triterpene, fenol percuma dan lain-lain bahan biologi aktif.
Kulat ini mempunyai tindakan penyembuhan ulser. Di samping itu, ia menghadkan pertumbuhan tumor, merawat penyakit ulser dan pergaduhan gastritis. Selain itu, membara conk terbukti sangat membantu apabila berurusan dengan paradontosis. Anda boleh sama ada minum infusi yang dibuat kulat atau menggunakan ekstrak yang boleh dibeli di kedai ubat.
Ekstrak membara conk adalah perindustrian dihasilkan. Dos harian adalah 3.5 gram daripadanya. Anda perlu campuran dos dengan tiga perempat daripada segelas air dan minum campuran dalam masa sehari dalam 3 bahagian yang sama. Kursus rawatan perlu bertahan selama 3-5 bulan dengan gangguan 7-10 hari.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar